خراسان ما
خراسان ما

زائران باید به خدمات مورد نظرشان راحت دسترسی داشته باشند

زائران باید به خدمات مورد نظرشان راحت دسترسی داشته باشند

به گزارش خبرنگارمهر، مهدی فروزان بعدازظهر دوشنبه در نشست هماهنگی دستگاه­های اجرائی و مراکز علمی دومین دوره جشنواره ایده پروری خراسان رضوی در حوزه گردشگری اظهارکرد: در ۹ماه ابتدای امسال ۲۷ میلیون زائر وارد مشهد شده اندکه از این تعداد ۳ میلیون نفر از زائران خارجی بوده­ اند.

وی افزود: زائران بایدبتوانند در نزدیکترین محل و سریع ترین زمان به خدمات و امکانات مورد انتظارشان دسترسی داشته باشند و بایدگفت به جز زمان حضور در حرم رضوی برای برای گذراندن اوقات دیگربرنامه ریزی خوبی صورت نگرفته است.

مدیر کل رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد:برای رشد صنعت گردشگری خراسان رضوی باید ایده هابا حمایت دستگاه های دولتی و اجرائی همچون معاونت زیارت استانداری، شهرداری، پارک علم و فناوری و دیگر دستگاه­هاباید به مدل تجاری تبدیل شده و موجب ایجاد ارزش افزوده شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست از برگزاری دومین دوره جشنواره ایده پروری خراسان رضوی در حوزه گردشگری خبر داد.

یوسف بیدخوری افزود: این جشنواره شامل چند رویداد اصلی ازجمله استارت آپ ویکند گردشگری، همایش تخصصی گردشگری سلامت، سمینار گردشگری الکترونیک ویژه مدیران تاسیسات گردشگری و کارگاه های آموزشی است.

کد خبر ۴۵۰۶۸۷۸


منبع :: https://www.mehrnews.com



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بانک پاسارگاد